GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések


Igen. És az utánvételes küldeményért csak is kizárólag bankkártyával fizethet.

Igen.

A MOL PostaPonton (töltőállomáson) igen. A Coop Postapontok (üzletek) nagy részében, azokon a helyeken, ahol már felkészültek a bankkártyás fizetésre.

Ha problémája adódna, a 0-24 órás postai ügyfélszolgálat készséggel áll rendelkezésére! Az automatánál jelezheti kérdését a képernyőn található „Segítség” menüpont érintésével. Ha telefonon szeretne kérdezni, hívja a +36 1 421 7282-es telefonszámot!

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésére:

  • Banki átutalás
  • Bankkártyás fizetés
  • PayPal-al
  • Készpénz (utánvétel esetén)

A számlát a kiküldött csomagban találja meg.

Kattintson a weboldal tetején található Fiókom menüpontra majd a "Bejelentkezés" rész alatt a "Felhasználónév, Jelszó" mezőket kitöltve.

Ha SMS-t kapott a csomagja érkezéséről és az automatánál az adatokat zöld pipával jóváhagyta, ez a helyzet nem fordulhat elő. Ha mégis, jelezze a problémát az ügyfélszolgálat felé a képernyőn található „Segítség” menüpont érintésével!

Az utánvételes fizetés esetén a rendelés összegét a kiszállítást végző futárszolgálatnak kell átadni. A megrendelt termék(ek)et a fizetés után lehet átvenni, viszont a futárnak kizárólag csak készpénzzel fizethet. Valamint a szállítás napján (vagy a sikertelen kézbesítés másnapján) a megadott címen kell tartózkodnia az átvevőnek.